بیماری های کلیه با کراتینین 7.1 آیا نیازمند دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیه با کراتینین 7.1 آیا نیازمند دیالیز

من یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی مرحله 4 هستم و در حال حاضر کراتینین من است تا 7.1mg / dl بود. من می خواهم بدانم که دارم به دیالیز؟ به صداقت، من نمی خواهم به دیالیز.
در واقع، این سوال این است که با بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نگران است. برای افرادی که در مرحله 4 بیماری کلیوی هستند، عملکرد کلیه به شدت آسیب دیده است. کراتینین 7.1 نیز یک شاخص از مشکلات کلیوی. در واقع، کراتینین خود را بسیار بالاتر از سطح طبیعی است که 0.5-1.2mg / DL. کراتینین زائد سوخت و ساز است که باید توسط کلیه ها تصفیه شده است. هنگامی که آن را در خون تجمع می یابد به یک سطح خاص، بسیاری از مشکلات رخ خواهد داد. به طور معمول، دیالیز استفاده می شود برای کاهش سطح کراتینین بالا و تسکین علائم در کشورهای غربی است.
اما در واقع، مردم می توانند برخی از درمان های جایگزین دیگر دیالیز را انتخاب کنید، علاوه بر این، با شروع دیالیز خیلی زود خواهد شد آسیب به کلیه ها و در مقابل انجام دهد. از آنجا که من درک روشنی از وضعیت بیماری خود را ندارد، من نمی توانم شما پاسخ دقیق بدهد. آیا شما نیاز به دیالیز یا به شرط خود را نمی بستگی دارد.
چه زمانی باید بیمار به بیماری کلیوی دیالیز را می کشد؟
بیمار با بیماری کلیه عملکرد کلیه کمتر از 15٪ آنها نیاز به شروع دیالیز.
برای افرادی که از علائم جدی رنج می برند، مانند تورم سنگین، تهوع، استفراغ، اسیدوز، نارسایی قلبی، ادم ریوی، خواب آلودگی، و غیره، دیالیز مورد نیاز است.
برای افراد با سطح پتاسیم بیش از 6.5mmol / L، دیالیز فوری مورد نیاز است.
همانطور که در بالا ذکر شد، مردم می تواند برخی از درمان های جایگزین دیگر را انتخاب کنید، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از راه های موثر ترین است، می تواند به شما کمک کند دیالیز، اجتناب کنند. اگر شما علاقه مند در آن و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماریهای کلیوی، خوش آمدید به دکتر ما در واتساپ / وایبر تماس به طور مستقیم یا پیام زیر را ترک هستند، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: